Feedback procedure

Hoe ga je om met feedback?

Heb je feedback? Bespreek het eerst onderling en (indien nodig) probeer het op te lossen als volwassen mensen met een goed gesprek.

Afhankelijk van het onderwerp van je aanbeveling, klacht of feedback kun je terecht bij de desbetreffende persoon/commissie, zie onderstaande tabel

Onderwerp

Contact

Een voorval over/in de groep tijdens een rit 

De wegkapitein 

·       Niet tijdens de rit maar na afloop

·       Indien nodig meldt de wegkapitein dit in de wegkapiteins/ veiligheidscommissie Whatsapp groep

De route 

De wegkapitein 

·       Niet tijdens de rit maar na afloop

·       De wegkapitein meldt dit aan de routecommissie

Het gedrag van de wegkapitein

De veiligheidscommissie

·       Deze wordt afgehandeld volgens de klachtenprocedure

Overige mbt veiligheid 

De veiligheidscommissie

·       Deze wordt afgehandeld volgens de klachtenprocedure

Organisatorisch aard

Het bestuur

Klachtenprocedure TWC Weert

  1. Een klacht of feedback van een lid van welke aard dan ook kankenbaar gemaakt worden bij een van de leden van de veiligheidscommissie, het commissielid deelt de klacht met de voorzitter van de commissie en andere leden van de commissie,
  2. Een klacht zal door de commissie worden beoordeeld, er zal hoor en wederhoor plaatsvinden,
  3. Wanneer een klacht gegrond is zal er een bemiddelingspoging plaatsvinden,
  4. Indien bemiddeling geen resultaat heeft zal de commissie bij elkaar komen en een standpunt innemen,
  5. Wanneer de klacht van dien aard is dat de commissie niet tot een oordeel kan komen zal het bestuur worden geraadpleegd,
  6. Het lid of leden zullen op de hoogte worden gebracht over de uitkomst.

Legetøj og BørnetøjTurtle